Search
Close this search box.

La gestió de despeses definitiva

klikticket es una app i programa al cloud per digitalitzar notes de despesa i factures, homologat per Agència Tributària. Amb opció d'integrar-se amb el teu ERP.

Un control precís de les despeses

Registra i digitalitza tiquets i factures

Digitalitza els tiquets i factures de la teva empresa per tenir un control més precís de les despeses que es realitzen en els viatges, desplaçaments i esdeveniments, així com de les compres de materials, etc..

Amb un sol “KLIK” el tècnic o comercial, mitjançant APP  registra els tiquets i factures automàticament i així reduir el temps i l’esforç necessaris a realitzar aquesta tasca, a més pot comentar i modificar tota la informació des de APP o Web.

Amb Klikticket millora l’eficiència del teu negoci.
Elimina possibles errors i augmenta la precisió i la fiabilitat de la informació.

Perquè no et preocupis de res més

Liquida mensualment o quan vulguis sense fer extractes manualment. Klikticket ho farà per tu!

Contacta'ns i t'assessorarem sobre KlikTicket

Obtindràs l'aplicació més ràpida i eficaç del mercat
logo_klik_ticket

Millora els teus processos amb Klikticket

Aplicació totalment independent, però amb possibilitat d'integració amb el teu ERP

Gestiona les despeses i factures de subministrament amb klikticket, l’aplicació més ràpida del mercat que es pot integrar amb a3ERP, a3Innuva, SAP, SAGE, Dynamics, …

klikticket et facilita el procés de gestió de despeses. La digitalització dels processos administratius a l’ empresa redueix notablement els temps de gestió i optimitza els costos.

Amb l’App Klikticket pots gestionar notes de despeses, viatges i factures en un sol click. L’aplicació està homologada per l’Agència Tributària d’Espanya.

En Klikticket tot són avantages

La millor eina per gestionar fàcilment a través d'una aplicació les notes de despeses, viatges i factures en un sol "klik"

Molt senzilla

Mínima corba d'aprenentatge. + del 90% dels usuaris adopten l'App en pocs minuts. Eficàcia i fluïdesa en el departament d' administració.

Més ràpida i intuïtiva

Registra tiquets i factures a l'instant mitjançant una foto, comptabilitzant-los en temps real i identifica les despeses més freqüents.

Digitalització eficaç

Allibera't de papers, d'arxivar documents i de fer gestions administratives no productives. Dedica't al que és més important.

Klikticket et facilita molt la teva feina i la del teu equip

Gestió de notes de despeses i factures a la velocitat d'un clic

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h