- SolucionsSoftware de gestióSistemesTelecomunicacionsWeb professionalSoftware de gestióSistemesTelecomunicacionsWeb professional
- Kit Digital
- Kit Consulting
- Qui som?
- Casos d’èxit
- Actualitat
Registre de la jornada laboral
L’article 10 del Reial decret llei 8/2019, de 8 de març de 2019, inicia l’obligatorietat de fer un registre de la jornada laboral diària, recollint l’horari concret d’entrada, sortida i pauses de cada treballador. Per això cal un control d’accessos i presència.
S’han de conservar els registres de la jornada laboral dels seus treballadors durant un període de quatre anys.
Durant aquest temps, la informació ha d’estar disponible per a tots els treballadors, així com sindicats, inspecció de treball i la Seguretat Social.
ZKTime permet controlar de forma fàcil les jornades laborals dels treballadors i a més, planificar calendaris laborals, vacances de la plantilla, absències i pauses, etc. Compleix la nova normativa de registre de la jornada laboral i RGPD.
Control de jornada amb tota l'efectivitat
Centralitza i consulta la informació en temps real dels teus treballadors
GoTime Cloud és una solució de control horari basada en el núvol, que centralitza la informació en temps real dels seus empleats, permetent que les dades siguin accessibles des d’un navegador web. És una solució ideal per a les empreses que volen implementar teletreball.
Addicionalment els empleats podran realitzar els fitxatges des ordinador, tablet o mòbil i podran seguir els seus registres o fitxatges a través del portal web, mòdul que es troba inclòs en la solució GoTime Cloud.
És la solució idònia per implementar Teletreball i Registre Laboral a les empreses.
La solució definitiva per petites empreses que volen poques complicacions
Permet la gestió completa de l’empleat: horaris, calendaris, baixes i altes, observacions…
Els empleats també poden consultar les seves dades via web incorporant al programa el mòdul Atalaia 2 (es ven per separat i només compatible amb ZKTime Enterprise) per sol·licitar i acceptar canvis en dades personals i configuracions o fitxatges.
Importació d’empleats des de CSV.
Admet arrodoniments de fitxatges, interrupcions de presència i sortides amb incidència. Realitza avís en cas de falta d’aparellament, permet tancar i obrir fitxatges.
Es poden establir horaris segons les necessitats de l’empresa així com el temps de presència obligatori i períodes de validesa d’incidències. Possibilitat de forçar horaris per a dies determinats.
Simplifica el sistema d’informes, fent que sigui més ràpid i permetent major personalització.
Controla incidències d’entrada i sortida podent triar si han de comptabilitzar o no com a temps treballat.
Es poden definir calendaris generals i personalitzats per cada empleat. Admet dies amb variants horàries o incidències (vacances, baixes, assumptes personals, etc ….)
Millora la gestió del calendari incorporant vista anual i comparativa.
Sistema de còpies de seguretat amb suport per fer un backup complet o parcial i configurar diferents còpies de seguretat en diferents períodes de temps.
La solució definitiva per petites empreses que volen poques complicacions
Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu
Prat de la Riba, 3-5
08600 Berga
Ctra Cardona, 93
08241 Manresa
Av. Girona, 23
17800 Olot
Av. Cerdanyola, 75-77
08174 Sant Cugat
© 2023 Inforber Web Pro