Entendre el client
L’ASSOCIACIÓ COMARCAL D’EMPRESARIS DEL BERGUEDÀ (ACEB), formada per més de 310 socis, és una entitat sense ànim de lucre, oberta a les empreses i professionals autònoms associats, de tots els sectors que desenvolupin la seva activitat econòmica dins els llindars de la comarca del Berguedà i àrea d’influència. La seva funció és representar, defensar i promocionar els interessos del col·lectiu empresarial associat. També ofereix un ampli ventall de serveis per facilitar la gestió diària a l’empresari/ària, així com també una oferta de formació contínua.
Descripció del projecte
Objectiu: Implantació de CRM per l’ACEB per millorar la gestió dels clients, el contacte i la relació.
Ubicació de la Instal·lació
El sistema s’ha desplegat en el cloud per a una major flexibilitat i accessibilitat.
Solucions implementades
Beneficis Obtinguts:
El client requeria una plataforma on tenir un control de les empreses i professionals autònoms associats amb les quals tenen contacte. Necessitaven també un lloc on tenir informades les dades de les empreses sòcies. Amb el crm vam poder resoldre totes dues sol·licituds, permetent guardar aquesta informació a la base de dades. Es van personalitzar els camps de les fitxes d’empreses perquè s’adaptessin a les seves necessitats.
Les dades del crm es traspassen al Mailchimp per tal de fer els enviaments des de l’altra plataforma amb les dades actualitzades del crm, d’aquesta manera evitem tenir duplicats i informar de les dades en dues plataformes diferents.
Amb aquest projecte es va aconseguir simplificar la gestió de les empreses associades i l’actualització de la seva informació, així com tenir un control simplificat dels socis i la seva informació específica.
Comentaris del client:
XXXXXXX