Search
Close this search box.

Casos d'èxit

Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat.

Confia en Inforber Sistemes per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.

Casa Pladevall

Optimització dels processos de venda i cobrament i centralització de la gestió dels punts de venda.

Diagnòstic de la situació

EsterVall (www.casapladevall.cat) és una empresa dedicada a la venta minorista d’embotits i plats precuinats amb un tipus de client domèstic. EsterVall disposa d’una seu central a Reus i vàries botigues. 

Amb l’obertura de dos nous punts de venda al Mercat Municipal de Tarragona, sorgeix la necessitat  d’automatitzar el procés de cobrament mitjançant gestors automàtics d’efectiu i la sincronització de tota la informació amb la central de Reus.

Solució aportada per Inforber

La nostra finalitat és optimitzar els processos de venda i cobrament així com centralitzar d’una forma ràpida i efectiva la gestió de tots els punts de venda.

La solució aportada inclou Balances Epelsa Touchscale connectades amb un terminal de cobrament Posbund amb l’aplicatiu BDP establint un sincronisme de dades, i gestors automàtics d’efectiu Cashology amb redundància i protegits per un sistema d’alimentació Salicrú.

La sincronització de dades entre els diferents punts de venda i la central permet traspassar la informació sobre l’estoc de productes i la modificació i actualització dels preus.

Aquesta sincronització permet també que, en fer el tancament de caixa, les vendes realitzades a les botigues siguin transferides automàticament a la central i, a continuació, s’integrin a l’ERP Sage Murano.

Tanmateix, la gestió del control horari dels treballadors també es reporta de forma automàtica a la central.

RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES

La connexió de les diverses balances amb un terminal de cobrament a cada botiga permet evitar errors relacionats amb l’estoc i el preu dels productes.

La incorporació dels calaixos Cashlogy aporta dues millores significatives: evita errors en el cobrament i devolució d’efectiu i, d’altra banda, evita que els manipuladors d’aliments tinguin contacte amb els diners, oferint així un servei acurat i asèptic.

S’agilitza la tasca de comptabilització de les vendes, ja que aquesta es realitza de forma automàtica i sincronitzada amb el programa de gestió Sage Murano, facilitant el bolcat de dades i la seva gestió.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h