Diagnòstic de la situació
Eventoideal (www.eventoideal.com) i Bodaideal (www.bodaideal.net) formen part d’un grup empresarial dedicat a prestar serveis d’organització de casaments, esdeveniments socials i d’empresa a tot Espanya. El grup ha desenvolupat dos nous portals a internet, que reforcen l’aposta del grup pel món digital. L’experiència en el sector, i el know how en l’organització de tot tipus d’esdeveniments són les seves claus per oferir un servei innovador, amb gran qualitat i d’alt valor per a l’usuari.
La seu central de Eventoideal i Bodaideal es troba a Barcelona, on compten amb oficines i instal·lacions operatives. El seu equipament informàtic inclou servidors, xarxes, aplicacions de gestió, ordinadors fixos i portàtils, així com diferents elements per satisfer les necessitats de l’organització en l’àrea TI.
L’empresa necessita dotar-se dels recursos necessaris per donar suport a les noves activitats derivades dels nous portals, amb solucions escalables capaços de satisfer les necessitats actuals i futures.
Solució aportada per Inforber
La solució aportada per Inforber té per objectiu dotar l’empresa de les eines més adequades i que aporten més seguretat, eficiència i estalvi de costos.
Després de realitzar una anàlisi de la situació, Inforber ha proposat un Pla de Sistemes, amb la solució més adequada per a cada àrea de necessitats. Un cop aprovat per la Direcció, aquest pla ha estat posat en marxa i executat segons un planning per fases, per garantir la màxima seguretat i la qualitat en tot moment.
El Pla de Sistemes ha inclòs la migració al núvol de part de la infraestructura i aplicacions, el que ha proporcionat avantatges operatives que ofereixen a l’organització més seguretat i eficiència.
RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES
La posada en marxa del Pla de Sistemes proposat per Inforber ha suposat l’externalització de la gestió de TI a l’empresa. El servei proporcionat per Inforber inclou la posada en marxa de les solucions adoptades, el corresponent manteniment correctiu i preventiu, i l’elaboració de noves propostes per satisfer les necessitats evolutives en l’àrea de TI.
L’externalització tecnològica (outsourcing) ha permès a l’empresa centrar-se en el seu core business, millorar els seus processos interns i reduir costos, el que ha estat un element clau en el llançament dels nous portals. L’adopció de solucions escalables asseguren que les solucions adoptades seran capaces d’assumir els creixements previstos i seguiran aportant valor a l’empresa.