Search
Close this search box.

Casos d'èxit

Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat.

Confia en Inforber Sistemes per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.

Freedog

Nou ERP SAGE 200c per automatitzar els processos de gestió de compres, un major control de l’àrea logística, etc.

Diagnòstic de la situació

Freedog Import S.L. és una empresa dedicada a la fabricació i distribució d’accessoris per mascotes, i el seu canal de distribució és a través de les empreses i botigues de comercialització de complements per animals.

Freedog Import S.L. treballava amb un software de gestió que tenia una sèrie de mancances en els processos de compra, venda, gestió de magatzem, estocatge i anàlisi del negoci fet que no els permetia millorar en la gestió dels processos.

El seu objectiu en la millora del software era aconseguir automatitzar la gestió de compres i vendes per tal d’agilitzar els processos, millorar la gestió de magatzem i tenir mes control sobre necessitats en cada moment.

Solució aportada per Inforber

Amb l’objectiu d’aconseguir la millora en els processos de gestió empresarial de la companya, Inforber Serveis TIC es van dur a terme una sèrie de canvis estructurals que van ser:

  • En primer lloc es va proposar canviar l’anterior ERP per l’ERP SAGE 200c, i fer programacions especials i a mida adaptades a les necessitats de Freedog Import S.L., centrades en automatitzar processos en el circuit de compres, vendes i logística. També es van implementar una sèrie d’eines d’anàlisi creació d’informes que permeten tenir un major coneixement de la gestió empresarial en tot moment, fet que ajuda en la presa de decisions del negoci.
  • Amb la implementació del nou erp també es va aprofitar per fer una millora i renovació de l’equip de hardware de l’empresa i millorar els recursos informàtics.

RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES

La introducció del nou ERP SAGE 200c va permetre, sobretot l’automatització en els processos de gestió de compres, un major control de l’àrea logística i agilitzar-ne les vendes. També, i no menys important, va proporcionar una millora de les eines analítiques i de generació d’informes, imprescindible per a la presa de decisions en el negoci.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h