Search
Close this search box.

Casos d'èxit

Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat.

Confia en Inforber Sistemes per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.

Casos d'èxit

Agència de desenvolupament del Berguedà

Implementació de l’eina de CRM adaptada a la institució pública de promoció i dinamització econòmica. Major productivitat, major rendibilitat.

Diagnòstic de la situació

L’Agència de desenvolupament del Berguedà ( www.adbergueda.cat ) és un organisme públic que s’ocupa de la promoció econòmica, turística i generadora d’ocupació al Berguedà. L’ADB treballa per a entitats públiques com ajuntaments, per a empreses i emprenedors a través de programes propis, aliances estratègiques compartides o col·laboracions amb altres entitats amb l’objectiu de generar oportunitats per a les persones i el teixit productiu de la comarca i per assolir una transformació social sostenible.

L’Agència de desenvolupament del Berguedà es trobava amb una manca de control de les comunicacions amb els seus clients, de la situació dels projectes i de les actuacions que es duien a terme. Al mateix temps, es disposava de moltes bases de dades diversificades i sense relació entre elles, i amb la informació desactualitzada. Aquesta situació provocava destinar moltes hores a buscar informació requerida, i no tenir cap mena de control en les agendes de tasques dels treballadors. Es plantejava doncs, la necessitat d’organitzar tota la informació de manera estructurada, unificada i que fos de fàcil accés.

Solució aportada per Inforber

Des d’Inforber es planteja la implementació d’un CRM adaptat als requeriments de l’Agència de desenvolupament del Berguedà. Tot i que en el mercat no existeix cap CRM pensat per aquest tipus d’administració, SAGE CRM és molt flexible i permet crear i adaptar les entitats, informes, camps,… a les necessitats de cada client.

Per fer-ho factible, es va dur a terme una primera fase centrada en reunions de treball amb els caps de cada secció per analitzar la seva dinàmica de treball, i les seves necessitats que permetessin plantejar les solucions més adients per resoldre la situació. El desenvolupament de l’eina es va anar modelant a través de canvis i millores continues dels processos durant el procés de programació i tests d‘aquesta amb els tècnics de l’ADB.

La incorporació de tablets també va facilitar la recollida de dades

RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES

A través de la nova eina de SAGE CRM totalment adaptada i personalitzada, l’Agència de desenvolupament del Berguedà els ha permès disposar de tota la informació centralitzada en una única ubicació, per tal que el personal tècnic pugui accedir-hi per introduir, modificar, consultar, filtrar i compartir la informació en tot momenti aportant un gran estalvi d’hores. En definitiva, la implementació de l’eina de CRM adaptada a la institució pública de promoció i dinamització econòmica de l’Agència ha aportat una major productivitat, major rendibilitat, visibilitat i eficiència i optimització en la gestió de la informació de l’ens públic.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h